Vanliga frågor (FAQ)

Vi skickar normalt din beställning inom 2–7 arbetsdagar efter bekräftad beställning. Ibland kan leveranstiden vara längre vid hög belastning eller begränsad tillgång.

Ja, du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit varan, förutsatt att produkten returneras i originalskick och förpackning utan att plastskydd eller stickers tagits bort.

Kunden står för kostnaden att returnera varan vid ångerrätt. Vi rekommenderar att du använder spårbar frakt för att säkra returen.

Kontrollera alltid paketet vid mottagandet. Om du upptäcker skador ska du reklamera till oss inom 5 dagar för att få ersättning. Kontakta kundtjänst omgående.

Vi erbjuder 1 års garanti på våra produkter, om inget annat anges. Garantin täcker inte fel orsakade av handhavandefel, fysiska skador eller slitage vid normal användning.

Ja, du kan välja att ändra operativsystem, men det sker på egen risk och garanti kan påverkas om systemet ändras av kunden.

Kontakta vår kundtjänst via mail eller telefon för att anmäla reklamationen. Skicka sedan tillbaka produkten enligt instruktioner. Garantin gäller endast om produkten inte öppnats eller reparerats av andra än oss.

Vi accepterar Swish, Klarna, kortbetalning och faktura. Vid fakturabetalning tillkommer en fakturaavgift på 69 kr samt 12 % dröjsmålsränta vid sen betalning.

Om paketet returneras till oss på grund av utebliven uthämtning, drar vi av 20 % av ordersumman vid eventuell återbetalning.